شرکت طرح اندیشان پویا

ساخت وبلاگ

نرم افزار اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری یک سیستم نرمافزاری است که برای بهبود فرآیندهای ارتباطی و مکانیزه کردن مکاتبات اداری سازمانها و شرکتها بکار میرود. نرم افزار اتوماسیون اداری برای بهبود تعاملات اداری و مکانیزه کردن فرآیندهای سازمانی بکار میرود. اتوماسیون اداری اغلب به عنوان یک مجموعه نرم افزاری ارائه میشود.

مزایای نرم نرم افزار اتوماسیون اداری

  • استفاده همزمان از محیط کاربری تحت وب و ویندوز
  • سادگی و کاربرپسند بودن واسط کاربری
  • زمانبندی، کنترل و پیگیری اقدامات و پروژهها در تمامی مراحل
  • امکان ارسال و دریافت گروهی فکس و ایمیل از طریق کارتابل
  • مدیریت سطوح دسترسی کاربران و حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

در تمام سازمان های بزرگ ، حفظ و نگهداری از اموال دشوار می باشد. بنابراین وجود یک نرم افزار اموال و دارایی های ثابت مناسب، جهت کنترل، ثبت و نگهداری اموال، بررسی ارزش جاری اموال، بررسی استهلاک اموال و الزامی می باشد.

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت با هدف مدیریت عملیاتی و ثبت مربوط به اموال و داراییها طراحی شده، این نرم افزار اطلاعات دقیقی از مشخصات فیزیکی دارایی های موجود در سازمان، با مشخص نمودن محل استقرار، استفادهکنندگان دارایی، روادید مرتبط با دارایی از مرحله خرید تا کنارگذاری و اسقاط و همچنین گزارشات استاندارد در قالب نظام نوین اموال در اختیار کاربران قرار میدهد.

امکانات نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

  • ثبت اطلاعات شناسنامه اي اموال به تفكيك گروههاي استاندارد اموال
  • ثبت و مديريت اطلاعات فروش و اهداي اموال، خروج موقت و خروج دائم
  • نمايش درختواره استقرار كالا در محلهاي فيزيكي سازمان به صورت لحظه اي و با اطلاعات كامل
  • قابليت شبيه سازي اطلاعات جهت جلوگيري از كارهاي تكراري، چاپ پلاك اموال و ...

نرم افزار انبارداری

انبارداری ، قسمتی مهم از اجزاء حیاتی هر کسب و کار است که در کنار سیستم های حسابداری، فروش، خرید، اموال، مدیریت ارتباط با مشتری و ... تکمیل کننده حیات و مایه پیشرفت آن خواهد بود. بهمنظور مدیریت موجودی انبار و کنترل داراییهای تعدادی و ریالی آن، استفاده از نرم افزار انبارداری امری مهم و ضروری است.

مزایای نرم افزار مدریت انبار

  • معرفی کالاها از طریق فایل Excel
  • صدور رسید کالاها از طریق فایل Excel
  • امكان صدور همزمان اسناد مالی جهت عمليات انبار
  • امکان تعریف سطوح کدینگ انبار

امکانات نرم افزار انبارداری

  • امکان غیرفعالنمودن انبار
  • امکان ثبت کد منحصر بفرد برای هر انبار
  • تعریف کالاها و اجزای تشکیلدهنده یک کالا در صورت ترکیبی بودن
  • امکان تعیین حق دسترسی کاربران به انبارها
  • امکان انبارگردانی و ثبت اطلاعات شمارش شده و صدور خودکار حواله/رسید مغایرت

نرم افزار انبارداری 

نرم ا فزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد، همانطور که از نام آن پیداست؛ نرمافزاری است که به منظور مدیریت، و سازماندهی و همچنین پرداخت خودکار حقوق و دستمزد کارکنان مورد استفاده قرار میگیرد. یک نرم افزار حقوق و دستمزد در واقع با به کار گیری از علم حسابداری، تمام اطلاعات مربوط به کارکنان یک شرکت یا سازمان را جمعآوری کرده و با در نظر گرفتن مالیات، بیمه و سوابق یا نحوه کارکرد پرسنل، حقوق آنها را محاسبه کرده و به صورت فیش حقوقی به ما تحویل میدهد.

ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد

  • محاسبه بیمه
  • محاسبه مالیات
  • محاسبات سنوات
  • پاداش و جریمه
  • بدون محدودیت در تعداد پرسنل

برنامه ریزی منابع سازمانی یا سیستم ERP چیست ؟

راهکار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی که به آن ERP می گویند طیف وسیعی از فعالیتها است که با ایجاد بانک اطلاعاتی منظم و دقیق به بهبود عملکرد سازمان منجر می شود. نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی از طریق ارائه راهکاری جامع برنامه ریزی منابع سازمان به شرکتها اجازه میدهد تا مدیریت منابع خود (مواد، منابع انسانی، منابع مالی و غیره) را به شکلی بهینه و بر اساس بهروشهای (Best Practice) شناختهشده جهانی مدیریت نمایندد.

نخستین مزیتی که در کوتاه مدت و پس از پیادهسازی ERP میتوان انتظار داشت، کاهش هزینههای عملیاتی نظیر کاهش هزینههای کنترل موجودی انبار، هزینه تولید، هزینه عملیات حسابداری و ثبت وقایع مالی، هزینههای بازاریابی و پشتیبانی است.

نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار حسابداری

پیشرفت دانش و تجربهی بشری، شیوه محاسبات مالی را گسترده و دگرگون ساخته است، از همین رو لزوم استفاده از یک نرم افزار حسابداری خوب، بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد؛ به گونهای که صاحبان شرکتهای کوچک و متوسط، نمیتوانند محاسبات مالی خود را با روش های سنتی انجام دهند.
با ورود تکنولوژی و لوازم دیجیتال به زندگی، محاسبات مالی هم دچار تغییر و تحولات فراوان شد. به طوریکه امروزه میتوان، حساب و کتاب هر بنگاه تجاری را با خرید نرم افزار حسابداری و استفاده از آن، به سادگی انجام داد.

خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری، امور مالی را کنترل و مدیریت کرده و باعث تصمیمگیری بهتر مسئولان یک واحد تجاری خواهد شد. با استفاده از یک نرم افزار مالی مناسب است که حسابدار، روی تمام عملیات مربوط به خرید و فروش نظارت داشته و میتواند آنها را پیگیری کند. قیمت نرم افزار حسابداری به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل میتوان به: امکانات و ابزارهای نرمافزار، اندازه کسبوکار مورد نظر، انواع عملیات حسابداری در آن کسبوکار و برند و شرکت طراحی و عرضه نرمافزار اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری 

درخت محصول (BOM) چیست ؟

درخت محصول یا فرمول ساخت (Bill Of Material) فهرستی از مواد اولیه مصرفی، اجزا و لوازم مورد نیاز برای تولید، ساخت و یا تعمیر یک محصول یا خدمات است. در ادبیات حسابداری به درخت محصول، فرمول ساخت نیز می گویند. نرم افزار BOM یک ابزار کلیدی برای حسابداران صنعتی است چون می توانند به خوبی بهای تمام شده کالا(کالاهای) ساخته شده محصول را بدست آورند.

مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی پویا سافت یک سیستم تحت وب و آنلاین است که شامل خدماتی از جمله سیستم حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، حسابداری و غیره میشود. آنلاین بودن خدمات طرح اندیشان پویا باعث می شود تا کاربران علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان و در هر زمان، هزینه های کمتری نسبت به سیستم های قدیمی بپردازند.

شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار اتوماسیون اداری,نرم افزار اموال و دارایی های ثابت,نرم افزار انبارداری,نرم افزار مدیریت انبار,نرم ا فزار حقوق و دستمزد,نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی,نرم افزار حسابداری,نرم افزار BOM, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:11

برنامه ریزی منایع سازمانی

سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی یا ERP شامل طیف وسیعی از فعالیتهای مختلفی است که به بهبود عملکرد یک سازمان منتهی میشود و تمام دادهها و فرایندهای یک سازمان را در یک سیستم نرمافزاری و در قالب یک بانک اطلاعاتی به صورت پیوسته، منظم و دقیق مدیریت مینماید.ERP به معنای مدیریت برنامه ریزی منابع سازمان یا مواد، ماشین آلات، پول و نیروی انسانی میباشد و به سازمانها و شرکتها کمک میکند تا فرایند کلی برنامه ریزی منابع سازمانی را در جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد مدیریت نمایند.

نرم افزارمدیریت منابع سازمانی

بستر نرم افزارمدیریت منابع سازمانی برپایه ی IT است كه می تواند منابع سازمان را توسط يک سيستم يكپارچه،با دقت و كيفيت بالا و درسریع ترین زمان ممکن، در اختیار مدیران سازمان قرار دهد، تا فرآيند برنامه ريزی،تصميم گيری و عمليات مختلف در یک سازمان به صورت درست مديريت شود.مزیت مهم نرم افزارهایERP، یکپارچه سازی فرایندهای سازمان است، اما نقطه تمایز ERP های استاندارد، تعریف فرایندهای کاری بر اساس بهترین روش کسب و کار در سطح جهان است که البته در صورت لزوم و بر اساس نیاز سازمان می توان فرایندهای مورد نظر را بومی سازی کرد و به جای بکارگیری بهترین روش انجام کار، روش موجود سازمان را پیاده کرد.

مدیریت انبار

مدیریت انبار یک کار بسیار حساس و دقیق است، در واقع وظیفه مدیرانبار یا همان انباردار سازماندهی و کنترل کالا ها و محصولات موجود در انباراست، شما توسط مدیرانبار مطمئن می شوید که فرایند مدیریت موجودی انبار، نگهداری، چیدن محصولات و بستهبندی و حملونقل کالاها به بهترین شکل ممکن اجرا میشود. بیشتر خردهفروشان بزرگ از ابزارهای اتوماسیون (مانند سیستم مدیریت انبار) برای کنترل این قسمت از زنجیره تأمین خود استفاده میکنند.

نرم افزار مدیریت انبار و انبارداری

نرم افزارمدیریت انبار و انبارداری، یکی از مهمترین و هزینه برترین عناصردرهرسازمان است. بنابراین کاهش در هزینههای انبار و درعینحال، حفظ آمادگی برای تأمین، تأثیر بسزایی بر روی درآمدهای شرکت و موقعیت رقابتی آن دارد. علاوه بر این، یک سیستم خوب برای مدیریت انبار در ERP، همچنین میتواند عملیات داخلی سازمان را بهبود بخشد، زیرا تضمین مینماید که مواد موردنیاز برای تولید بر اساس نیاز و تقاضا آماده و موجود خواهند بود.

نرم افزار حسابداری

مفهوم حسابداری ثبت، مدیریت و گزارش داده های مالی یک شرکت است. به طور سنتی، معاملات، تراکنش ها و تمام فرآیندهای حسابداری به صورت دستی در دفاتر ثبت می شد. بنابراین حسابداری دستی فرآیندی بسیار زمان بر است. نرم افزار حسابداری ک برنامه کاربردی است که به سازمان اجازه می دهد تا جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. کسب وکارهای مختلف بر اساس فعالیتهای خود نیازهای متفاوتی به نرمافزارهای حسابداری دارند.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری

  1. افزایش بهروری
  2. افزایش سرعت
  3. ارائه انواع گزارش ها
  4. انجام اتوماتیک و خودکار حساب کتاب
  5. پر کردن فرمهای مالیات آسان میشود
  6. تاریخچه مالی خواهید داشت
  7. انواع نرم افزار حسابداری
  8. نزم افزار حسابداری انبار
  9. نرم افزار حسابداری ارزی
  10. نرم افزار حسابداری مالی
  11. و ...

نرم افزار حسابداری انبار

سرمایه اصلی هر شرکتی اعم از تولیدی، بازرگانی، کارخانهها و کالاهایشان است که کنترل و نگهداری این کالاها بسیار حائز اهمیت است. اجناس و موجودیهای انبار باید تحت نظر و اختیار یک انباردار حاذق و هوشمند باشد. همچنین مدیریت و کنترل موجودی محصول و کالا در انبارهای یک شرکت یا سازمان دغدغه بسیاری از مدیران عامل و مدیران مالی و بازرگانی شرکت ها است.نرم افزار حسابداری انبار به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری یا انبارداری، کارهای مربوط به حسابهای خود و انبارگردانی را انجام داده و فاکتور فروش صادر نماییدجهت کسب اطلاعات بیشتر از مزایا و کاربردهای نرم افزار حسابداری انبار به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

نرم افزار حقوق و دستمزد

حقوق و دستمزد ازجمله بخش های مهم در هر شرکت می باشد و کارفرمایان باید کنترل بسیار دقیقی بر روی حقوق و دستمزد شرکت خود داشته باشد. حسابداران و مدیران بدلیل قوانین متعدد و تنوع استخدام ها در این بخش با مشکلات بسیاری مواجه هستند، برخی از این مشکلات بدلیل ضعف قوانین و برخی دیگر به دلیل جزئیات پیچیده آنهاست. با توجه به اهمیت بالای بخش حقوق و دستمزد در سازمان ها، کارفرمایان نیاز به یک نرم افزار حقوق دستمزد کارآمد جهت انجام محاسبات حقوق و دستمزد پرسنل خود دارد.

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد

  • طبقه بندی کارکنان به تفکیک محل و واحدهای خدمت
  • كاهش عملیات تكراری، كنترلهای زمانبر و در نتیجه اتلاف زمان، بین حوزه اداری و حوزه مالی سازمان
  • امکان گزارشگیری کامل و تهیه انواع فیش و لیست های حقوق
  • امکان انجام محاسبات دیون، سنوات در کنار محاسبات عادی و میاندوره
  • معرفی انواع استخدام (ساعتی، دائمی، بیمه شده، اقماری، قراردادی شغل دوم و مشاورهای)
  • امکان تعریف جدول مالیاتی و سقف عوامل بیمه و عیدی

نرم افزار دریافت و پرداخت

در هر سازمان یا شرکت، تمام هزینه های پرداخت شده و دریافت شده باید در یک سیستم جامع ثبت شوند. با استفاده از نرم افزار دریافت و پرداخت می تئانید تمامی رویدادهای مرتبط با خزانه داری مانند دریافت و پرداخت انواع موجودی نقدی، اسناد تجاری و اسناد تضمینی و ... نیازهای شرکت خود را پوشش دهید.

امکانات نرم افزار دریافت و پرداخت

  • امکان ثبت اسناد پرداختنی و اسناد دریافتی
  • پوششدهی کامل فرآیند دریافت و پرداخت
  • گزارشهای مرور و گزارشهای تحلیلی سیستم
  • یکپارچگی اطلاعات باسایر زیرسیستم ها
  • مغایرت گیری به صورت دستی و اتوماتیک بر اساس مبلغ، شماره و تاریخ

شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : برنامه ریزی منایع سازمانی,نرم افزارمدیریت منابع سازمانی,مدیریت انبار,نرم افزار مدیریت انبار و انبارداری,نرم افزار حسابداری,نرم افزار حسابداری انبار,نرم افزار حقوق و دستمزد,نرم افزار دریافت و پرداخت, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 14:36

نرم افزار BOM

از آنجا که در سازمان های تولیدی و صنعتی تنوع محصولات بسیار زیاد می باشد ; وفرمولاسیون ساخت هر کدام از آنها بسته به سیاست سازمان; نوع سفارش محصول; روش تولید آن و ممکن است متفاوت باشد; بنابراین جمع آوری و آرشیو اطلاعات درختواره محصول (نرم افزار BOM)بسیار مهم و حیاتی محسوب می شود.

BOM مخفف عبارت(Bill Of Material) یعنی درختواره مواد و قطعات مربوط به تولید یک محصول است.

فرمول ساخت BOM

bill of material یا در اصطلاح BOMفرمول تشکیل دهنده کالای تولیدی است که در آن مقدار مواد یا کالاهای تشکیل دهنده کالای تولیدی تعریف میشود علاوه بر مواد سربار و خدمات ، هزینه نیز در این بخش موثرند .

ویژگی های نرم افزار BOM

  • بررسی و کاهش ضایعات، دوباره کاری ها، توقفات و ...
  • آرشیو مدارک سازمان و امکان دسترسی به این مدارک در کلیه سطوح سازمان
  • برنامه ریزی تولید محصولات برای پاسخگویی مناسب در زمان خواست مشتری
  • افزایش بهره وری از طریق بهبود شرایط کارکنان، تعمیرات و نگهداری به موقع ماشین آلات و قالب ها و کاهش فعالیت های متفرقه پرسنل

نرم افزار مدیریت انبار

انبارداری ، قسمتی مهم از اجزاء حیاتی هر کسب و کار است که در کنار سیستم های حسابداری، فروش، خرید، اموال، مدیریت ارتباط با مشتری و ... تکمیل کننده حیات و مایه پیشرفت آن خواهد بود
نرم افزار مدیریت انبار به مدیریت بهینه عملیات انبار و تولید کمک شایانی می کند. عملیات انبارداری و حسابداری انبار شامل فعالیتهای مهمی نظیر مدیریت انبار، جانمایی کالا، مدیریت موجودی، ثبت ورود و خروج کالا، قیمتگذاری و حسابداری مواد و کالا، مدیریت درخواستها و سفارشگذاری، انبارگردانی و... است

به منظور مدیریت موجودی انبار و کنترل دارایی های تعدادی و ریالی آن، استفاده از نرم افزار مدیریت انبار امری مهم و ضروری است. از آنجا که اقلام موجود در انبار و حسابداری انبار ارتباط مستقیمی با دیگر بخشهای شرکت های تولیدی و بازرگانی دارد ؛ استفاده از نرم افزار حسابداری یکپارچه با دیگر زیرسیستم ها برای کسب وکار مزیت مهمی به حساب می آید.

نرم افزار مدیریت انبار

نرم افزار موبایل انبار

شناسایی و ردیابی کالاها بهوسیلهی فناوری بارکد و استفاده از اطلاعات موجود در بارکد برای ثبت اتوماتیک اسناد انبار، از جمله دغدغههای مهم کسبوکارها است و پاسخ به آن منجر به افزایش سرعت و دقت در انجام عملیات جاری انبار میشود.

مزایای نرم افزار موبایل انبار

  • پشتیبانی از بارکدهای ثابت و متغیر در ثبت اسناد انبار
  • واسط کاربری متناسب با انواع ترمینال دستی
  • صدور اسناد انبار بر اساس مجوزهای ورود و خروج کالا
  • چاپ بارکد از طریق سیستم
  • پشتیبانی از بارکدخوان ثابت و بیسیم
  • یکپارچگی با سیستم انبار، فروش و تدارکات

همچنین، راهکار مدیریت موجودی کالا دارای واسط کاربری متناسب با انواع ترمینالهای دستی بوده و به کاربران این امکان را میدهد تا عملیات انبارداری را به صورت سیار انجام داده و در زمان دلخواه اطلاعات را به صورت آنلاین یا آفلاین در نرم افزار موبایل انبار منتقل کند

نرم افزارهای مدیریت منابع مالی

مدیریت منابع مالی متشکل از متدهایی است که چرخه ی مالی زندگی ما را تامین میکند و میتواند یک شمای کلی از وضعیت اقتصادی به ما دهد. فعالیت های مالی در هر مجموعه ای از مهمترین و پیچیده ترین کارها به حساب می آید و کلیه واحدهای اقتصادی باید یک مدیر متخصص برای انجام کارهای مالی داشته باشند. با نرم افزارهای مدیریت منابع مالی پویا به راحتی می توانید فعالیتهای مالی سازمان خود را سازماندهی، هدایت و کنترل نمائید.

نرم افزار حسابداری ارزی

امروزه بسیاری از کسب و کارها فعالیت اقتصاد جهانی دارند و حتی کوچکترین بنگاه ها گاهی نیاز به کار در بیش از یک ارز دارند. این بدان معنی است که صاحبان کسب و کار نیاز به نرم افزار حسابداری با امکان پشتیبانی از چندین ارز را دارد.

نرم افزار حسابداری ارزی با تعریف ارز، کنترل و مدیریت تبادلات ارزی نقش بسیار مهمی در جهت صادرات کالای تولیدی، گسترش فعالیت کسب و کارها و به دست آوردن سود بیشتر، ایفا میکند.

نرم افزار حسابداری ارزی

قیمت نرم افزار حسابداری

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کارها و پیچیده شدن حساب های مالی و حسابداری، بیشتر کارخانه های تولیدی، ادارات، سازمان ها و شرکت ها، برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر و سریع تر شدن کار، از نرم افزارحسابداری استفاده می کنند، خوشبختانه نرم افزارحسابداری تمام اطلاعات بستانکارها، بدهکارها، صندوق تنخواه گردان، و تمام هزینه های مصرفی و حقوق کارمندان سازمان را به درستی محاسبه کرده و یک گزارش قابل فهم و دقیق و درست دراختیار مدیرمالی یا حسابدار قرار می دهد.

درنتیجه دیگر شبه ای در امورات مالی به وجود نمی آید، و براحتی می توانید تمام گزارشات مالی را به مدیرعامل و یا رئیس شرکت ارائه دهید. اما دغدغه ای که در حال حاضر بیشترمدیران دارند، این است که با ورود نرم افزارهای حسابداری فراوان در بازار، انتخاب و خرید یک نرم افزار حسابداری، سخت است، در نتیجه ما نرم افزار حسابداری پویا را به شما معرفی می نماییم، با اطمینان می توان گفت که قیمت نرم افزار حسابداری پویا، با توجه با قابلیت ها و ویژگی های آن، خیلی مناسب می باشد.

نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی

باتوجه به فضای رقابتی در کسب وکارهای امروز منابع انسانی به عنوان یک مزیت رقابتی در سازمانها و ارزشمندترین سرمایه یک کسب وکار محسوب میشود. نرم افزار پرسنلی ، سیستمی بوده که راهکاری نظاممند برای مدیریت سرمایه های انسانی میباشد.

انتخاب سیستم پرسنلی یکپارچه اثربخش، تمام نیازهای کسب و کار در انجام و مدیریت فرآیندهای پرسنلی مانند ثبت ورود و خروج، نظارت بر مرخصیها و مأموریتها، نگهداری اطلاعات پرسنل، پیادهسازی روان سیستم حقوق و دستمزد و تسهیل فرآیندهای جذب را بهطور کامل مرتفع مینماید. با راهکار نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی پویا به راحتی می توانید بابت جذب، حفظ و نگهداشت، آموزش و ایجاد انگیزه در کارکنان برنامه ریزی کنید.

نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی 

نرم افزار حقوق و دستمزد

یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای شاخه حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمز می باشد، که بیشتر شرکت و کارخانه ها که تعداد کارکنان آنها قابل توجه می باشد، برای راحتی کار و پرداخت به موقع و درست حقوق پرسنل خود، از نرم افزار حقوق و دستمزد (سیستم دریافت و پرداخت) استفاه می نمایند.

این نرم افزار بسیار کاربردی و موثر است، همچنین نحوه کار با آن خیلی آسان و کاربرپسند می باشد. نرم افزار حقوق و دستمزد پویا دارای قالبیت های خاص و منحصر به فردی می باشد و هر ماه گزارش کاملی از پرداخت حقوق پرسنل ها را به شما می دهد.

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

شرکت طرح اندیشان پویا سافت، یکی از شرکت های نرم افزاری می باشد که در حوزه ی تولید و طراحی نرم افزارهای کاربردی فعالیت دارد، یکی از نرم افزارهای کاربردی و پرفروش پویا، نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی با قابلیت های خاص برای هر سازمان و یا نهاد می باشد، که طرفداران زیادی دارد، همچین اگر شما موردی یا گزینه خاصی دارید که می خواهید به قابلیت و ویژگی های نرم افزار اضافه گردد، تیم برنامه نویس ما براحتی نرم افزار سفارشی شما را طراحی کرده به موقع به شما تحویل خواهد داد.

شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار BOM,نرم افزار مدیریت انبار,نرم افزار موبایل انبار,نرم افزارهای مدیریت منابع مالی,نرم افزار حسابداری,نرم افزار حسابداری,نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی,نرم افزار حقوق و دستمزد,نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی ارزی, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 17:30

قیمت نرم افزار حسابداری - نرم افزار حسابداری ارزی نرم افزار حسابداری چند ارزی

در گذشته رسیدگی به امور مالی کسب و کارهای مختلف، به صورت دستی انجام شده و از لوازمی چون چرتکه، کاغذ، قلم و ماشین حساب استفاده میشد. احتمال خطا و از قلم افتادن هر رویدادی، در این پروسه اجتناب ناپذیر بود و در نهایت روی نتیجه نهایی، تاثیری منفی میگذاشت. با ورود تکنولوژی و لوازم دیجیتال به زندگی، محاسبات مالی هم دچار تغییر و تحولات فراوان شد.

خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری، امور مالی را کنترل و مدیریت کرده و باعث تصمیمگیری بهتر مسئولان یک واحد تجاری خواهد شد. یکی از چالشهای بزرگ هر سازمان، مدیریت بخشهای مالی و مدیریت حسابداری است. نرم افزار حسابداری مالی پویا با توجه به ویژگیهای منحصر بفردی که دارد به محض خرید، به حیاتیترین عضو در زیرساخت کسبوکار شما مبدل خواهد شد. دو نکته ای که در هنگام خرید باید در نظر داشت، امکانات بالا و قیمت نرم افزار مالی مناسب میباشد. برای استفاده از مزایای این ابزار، باید اطمینان حاصل کنید که انتخاب نرم افزار با توجه به قیمت نرم افزار حسابداری مورد نظر، قادر به پاسخگویی به نیازهای حسابداری شرکت شما باشد.. تجارت خود را با نرمافزار حسابداری آنلاین، هوشمندانه و حرفهای اداره کنید.

نرم افزار حسابداری چند ارزی

شرکتهایی مبادلات ارزی که در ارزهای مختلف فعالیت دارند و با ارزهایی بجر ارزهای بینالمللی دلار، یورو و فعالیت میکنند بیش از بقیه نیاز به این تبادلات ارزی دارند. در این حوزه ها به منظور ساده سازی صورتهای مالی، مشاغلی که دارای نیازهای پیچیده مدیریت ارزی هستند، کلیه معاملات خود را با استفاده از نرم افزارهای حسابداری چند ارزی به سادگی ثبت و بررسی می کنند. همانطور که می دانید امروزه قیمت ارز هر لحظه در حال نوسان است، شما میتوانید نرخ ارز مورد نظر خود را در نرم افزار حسابداری ارزی پویا بصورت لحظهای محاسبه نمایید و نرخ های مختلف ارز را در نرم افزار خود داشته باشید، در نتیجه شما دیگر نیاز به محاسبه روز نرخ ارز ندارید و به آسانی می تونید نرخ ارز به روز را در معاملات تجاری خود خواهید داشت. نرم افزارهای حسابداری چند ارزی با توجه به نیاز مدیران و صاحبان شرکت هایی که با ارزهای مختلف مبادلات انجام می دهند، امکان ارزیابی واحدهای مختلف ارزی را به مدیران میدهد و به آنان را در راستای حرکت به سوی اهداف و تبادلات ارز کمک راهنمایی می کند.

نرم افزار حسابداری چند ارزی

نرم افزار حقوق و دستمزد نرم افزار دریافت و پرداخت

نرم افزار حقوق و دستمزد

یکی از مهمترین و در عین حال حساس ترین کارها در سازمان ها و شرکت ها محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خواهد بود. این کار در گذشته با دردسرهای فراوان به صورت زمان بر انجام می شد. امروزه با طراحی نرم افزار حقوق و دستمزد شما به راحتی می توانید محاسبات بخش های مالی و اداری را انجام داده و حقوق کارکنان را پرداخت کنید.

طراحی نرم افزار حقوق و دستمزد موجب شده است که مدیران و مسئولین امور مالی با آسودگی خاطر مشغول به بررسی و ارائه حقوق و دستمزد کارمندان و سایر مدیران باشد. ما با طراحی و عرضه سیستم حقوق و دستمزد به خوبی شما را در محاسبه دستمزد کارمندان و افراد زیربط در سازمان یاری خواهیم کرد.

کاربردهای نرم افزار دریافت و پرداخت

برای مدیریت منابع مالی و نرم افزار مدیریت تولید تمام صورت حساب های شرکت می توان از یک نرم افزار حسابداری مطمئن بهره بود. امروزه نرم افزارهای حسابداری در شاخه های مختلف و به منظور کاربردهای فراوان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. شما می توانید با بهره مندی از یک نرم افزار حسابداری یک سیستم دریافت و پرداخت را در اختیار داشته باشید.نرم افزار دریافت و پرداخت به راحتی می تواند مدیران و تصمیم گیرندگان سازمان را از زوایای مختلف گزارشها باخبر کند.

کاربردهای نرم افزار دریافت و پرداخت

اهمیت سیستم دریافت و پرداخت

بهره مندی شرکت ها و کارخانجات از یک سیستم دریافت و پرداخت به آن ها کمک می کند تا به راحتی گزارش های مختلفی را از زوایای متفاوت شرکت در اختیار داشته باشند آن ها می توانند در کمترین زمان ممکن بیشترین حجم اطلاعات و اسناد مالی را در اختیار داشته باشند.

آشنایی با سیستم برنامه ریزی تولید

برای تولید شما روش های مختلفی مانند تولید انبوه، تولید دستی، تولید مستمر، تولید تک محصولی و غیره را باید برنامه ریزی کنید. سیستم برنامه ریزی تولید می تواند با کنترل انواع روش های تولید به شما در ایجاد یک برنامه ریزی منابع سازمانی و یکپارچه سازی آن کمک کند. برنامه ریزی تولید برای سازمان و شرکت ها به عنوان ستون فقرات فرآیند تولید عمل می کند. هدف از بهره مندی از نرم افزار برنامه ریزی تولید کاهش زمان و هزینه های پرداخت شده توسط شما خواهد بود. علاوه بر این با یک سیستم برنامه ریزی تولید می توانید فرایند تولید را به خوبی مدیریت کرده و گزارش های انحرافی را دریافت کنید. سیستم برنامه ریزی تولید به شما کمک کرده تا فرمول های ساخت کالاهای نیمه ساخته را در اختیار داشته باشید و آن ها را ثبت کنید.

نرم افزار منابع انسانی- نرم افزار مدیریت منابع سازمانی

تحقیقات نشان می دهد شرکت هایی که با کارمندان خود در تعامل هستند عملکرد بهتری نسبت به رقیبان خود دارند. با بهره گیری از سال ها تجربه و دانش مدیران خبره منابع انسانی، نرم افزار مدیریت منابع انسانی طراحی گردید. این نرم افزار نه تنها وظیفه

مدیریت یکی از مهمترین دارایی های سازمان که پرسنل مجموعه هستند را عهده دارد، بلکه می بایست با نظارت بر فرآیندهای جذب و استخدام نیروهای جدید و ورودی و خروجی های سازمان، کیفیت نیروی انسانی را تضمین کند.

نرم افزار مدیریت منابع سازمانی

از دیگر ویژگی های نرم افزار منابع انسانی می توان به فرآیند محور بودن آن اشاره نمود . به این صورت که قابلیت تعریف و راه اندازی کلیه روال و فرآیندهای حوزه منابع انسانی جاری در هر سازمان همانند مرخصی ،ماموریت،وام و در بستر کارتابل تحت وب سیستم در اختیار کلیه کارمندان سازمان قرار می گیرد.

شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری, نرم افزار حسابداری,ارزی, قیمت نرم افزار حسابداری, نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم,افزار مدیریت منابع انسانی, سیستم برنامه ریزی تولیدی, سیستم دریافت و پرداخت, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 207 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 12:28

شاید مهم ترین سوال هنگام تصمیم گیری برای خرید نرم این مورد است که آیا نرم افزار باعث بهبود عملکرد سازمان می شود یا خیر؟! در ادامه با معرفی بهترین نرم افزارهای طرح اندیشان پویا با شما هستیم.

نرم افزار حسابداری چه کمکی به کسب و کار ما می کند؟

امروزه استفاده از نرم افزارحسابداری برای مدیریت مالی کسب و کار ها و شرکت ها و سازمان های بزرگ کاربرد فراوان دارد. شما با داشتن یک نرم افزارحسابداری مناسب می توانید یک سیستم دریافت و پرداخت مطمئن را برای خود در اختیار داشته باشید. علاوه بر این از کاربردهای دیگر نرم افزارحسابداری ارائه شده توسط ما کمک به شما برای در اختیار داشتن یک سیستم برنامه ریزی تولید خواهد بود.

نرم افزارهای حسابداری تلاش می کنند تا با استانداردهای نظارتی و مالی که در خود دارند به مدیران شرکت ها و مدیران امور مالی کمک کنند که حسابرسی و کنترل گزارش ها صورت ها و اسناد مالی را به راحتی انجام دهند. ما در این مجموعه با ارائه یک نرم افزار حسابداری دقیق به شما کمک می کنیم تا به راحتی امور مالی را تحت کنترل خود داشته باشید. قیمت نرم افزار حسابداری پویا نسبت به سایر نرم افزارهای حسابداری و کارایی ها و قابلیت هایی که دارد، مناسب می باشد.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حقوق و دستمزد

استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد برای و مدیران و مسئولین امور مالی کارخانجات و شرکت ها مزایایی در پی خواهد داشت. نرم افزار حقوق و دستمزد به شما کمک می کند تا با محاسبه آسان و سریع میزان دستمزد بتوانید آگاهی کامل از پرداختی خود به کارکنان داشته باشید. علاوه بر این استفاده از نرم افزارحسابداری حقوق و دستمزد به شما کمک می کند که با رفع عملیات های غیر ضروری در یک پروسه سریع دستمزد کارکنان را پرداخت کنید. انجام محاسبات ریاضی برای پرداخت حقوق و دستمزد دشواری هایی داشته است. با این وجود استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد به راحتی تمامی محاسبات را انجام داده و بدون خطا خروجی را برای شما اعلام می کند.

مزایای نرم افزار فروش و حسابداری فروش

دریافت سفارش، صدور فاکتور، تحویل کالا، کنترل موجودی و ارتباط با واحد انبار از جمله فرآیندهای مختلفی است که در واحد فروش یک مجموعه رخ می دهد. هر سازمانی نیاز به مدیریت فرآیندهای فروش در قالب سیستم مدیریت فروش دارد، تا بتواند با افزایش میزان فروش در جهت سودآوری سازمان قدم بردارد. نرم افزار فروش و نرم افزار حسابداری فروش پویا با ایجاد سیستم فرآیند محور و ارائه گزارشات فروش، اطلاعات تجمیعی موجودی کالاها، وضعیت فروش، میزان سوددهی و بدهی مشتریان را در اختیار مدیران قرار می دهد.

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

ثبت دقیق اطلاعات جامع و به هنگام لیست کلیه اموال و دارائی های شرکت و ثبت اسناد مربوط به استهلاک اموال، جزء فرآیندهای مهم در هر سازمان است، که در انجام کارهای نظارتی و کنترل بودجه توسط مدیران تاثیر می گذارد. نرم افزار اموال و دارایی های ثابت پویا با کاهش هزینه های ریالی و زمانبندی محاسبات استهلاک، نگرانی از بروز اشتباهات را از بین می برد.

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

نرم افزار انبارداری

نرم افزار مدیریت انبارداری، یکی از مهم ترین و در عین حال، هزینه برترین عناصر در هر سازمان است. در نرم افزار انبارداری پویا، امکانات متعددی در نظر گرفته شده است. هدف از ایجاد امکانات علاوه بر گسترش نرم افزار، پوشش فرآیندهای متفاوتی است که در انبار و گردش کالاها انجام می پذیرد. علاوه بر این، یک سیستم خوب برای مدیریت انبار می تواند عملیات داخلی سازمان را بهبود بخشد.

نرم افزار تسهیلات بانکی

اعطای تسهیلات به هر کدام از کارکنان و بخش های یک سازمان، کارخانه، بانک، شرکت، فروشگاه، تولیدی و هر اداره ای، جزء یکی از روال های ماهانه آن مرکز می باشد و برای مدیریت تسهیلات و وام ها و همچنین قابلیت تعریف و مدیریت اقساط این تسهیلات، نیاز به سیستم و نرم افزار حسابداری یکپارچه و دقیقی می باشد. نرم افزار تسهیلات بانکی پویا در راهکار مدیریت منابع مالی ابزاری است که علاوه بر ارتباط مستقیم با نرم افزار خزانه داری تمامی امکانات فوق الذکر را در اختیار می گذارد.

نرم افزار موبایل انبار

عملیات انبار و صدور اسنادی که در آن صورت می گیرد از جمله دریافت کالا از تامین کننده، دریافت و ارسال کالا به شعب دیگر، جمع آوری بارکدهای کالا و موارد دیگر به صورت دستی فرآیندی زمان بر و پر خطا است. نرم افزار موبایل انبار می تواند به مسئول انبار در ثبت این اسناد به صورت مکانیزه کمک نماید تا عملیات مربوطه بسیار سریعتر و با دقت بالاتری صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل انبار

شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری, قیمت نرم افزار حسابداری, نرم افزار اموال و دارایی های ثابت, نرم افزار انبارداری, نرم افزار تسهیلات بانکی, نرم افزار حسابداری فروش, نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم افزار موبایل انبار, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 19:42